söndag 12 juni 2011

idag: lena & arne kom hit och vi fikade på rabarberpaj och jag visade bilder från klassresan till polen (och kom på att det är exakt två månader sen vi kom hem idag).
imorgon: om prognosen stämmer så blir det sol imorgon = jag ska jobba mellan 12 och 18 vid brosjön. ska även ringa mannen som håller i mölle-badet för att dubbelkolla mina fyra pass där.
på tisdag så ska jag träffa marcus/kolla lokaler till studentfesten nästa år om vi (klassen) kan komma fram till en tid.
på onsdag går wilding ut nian och gustav går ut sexan (stora killen ska börja högstadiet i höst).
torsdag/fredag är jag ledig/har inget planerat.
på lördag fyller alvinpalvin fyra bast (herregud vad tiden går fort) och i år ska vi för första gången vara hemma och fira honom (de senaste åren har jag och matilda gjort pinsamma filmer där vi sjunger "ja må du leva" och skickat till honom).
och efter det så kommer söndagen och då är veckan snart slut. hoho. taggar första veckan på sommarlovet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar